1. №107/108 «Жезқазған – Нұрлы Жол» пойызы, пойыздың құрамы 11 вагон:
– 6 купе, оның ішінде мүгедектерге арналған көтеру механизмі бар;
– 5 плацкарт.
Вагонның реттік нөмері | Вагон түрлері | Шығарылған жылы | Вагон № | Болуы | Ескерту | |
Кондиционерлеу жүйесі | Купе буфетпен | |||||
2 | ТМА | 1988 | 23795 | жоқ | жоқ | Зауыттық кондиционерлеу жүйесі қарастырылмаған |
3 | ТМА | 1999 | 23498 | жоқ | жоқ | |
4 | ТМА | 1999 | 23472 | жоқ | жоқ | |
5 | ТМА | 1990 | 23480 | жоқ | жоқ | |
6 | ТМА | 2018 | 24314 | бар | жоқ | |
7 | ТМК | 2019 | 16468 | бар | жоқ | Мүгедектерге арналған купе |
8 | ТМК | 2017 | 14729 | бар | жоқ | |
9 | ТМК | 1985 | 12764 | бар | жоқ | |
10 | ТМК | 1985 | 12749 | бар | жоқ | |
11 | ТМК | 1986 | 18082 | бар | жоқ | |
12 | ТМК | 1998 | 12822 | бар | жоқ |
Ескерту: вагондарды нөмірлеу бастапқы станциялардан жөнелту кезінде пойыздың басынан басталады.
Вагонда: ауаны баптау (кондиционерлеу) жүйесі, вагонның электр жылыту жүйесі қарастырылған. Вагондар бойынша толық ақпарат қоса беріледі (1-кесте).
№ 107/108 ц жолаушылар жедел пойызы «Жезқазған – Нұрлы Жол – Жезқазған» қатынасымен – күнделікті жүреді, ыңғайлы, сенімді және жайлы. Пойыз құрамында мүмкіндігі шектеулі жолаушыларға арналған орындары бар вагондар бар. Компания штатында адал және жауапты мамандар жұмыс істейді. Сервистік қызметтердің жоғары сапасының арқасында «МАРАЛ-НҰР» ЖШС өзін жақсы көрсете білді және жолаушылар тасымалы нарығындағы өз позициясын нығайтты. Компания жұмыс істеген жылдар ішінде, жол бойында жүрген барлық жолаушылар үшін сапа мен қызмет әрқашан бірінші орында болды. Компания Сізге өз қызметтерін жоғары деңгейде көрсетуге әрқашан қуанышты.
Жол жүру құнына қосымша келесі қызмет түрлері енгізілген:
- электрондық билет бойынша поезға жолаушыны отырғызу қызметі (жолаушының отырғызуын автоматтандырылған бақылау);
- жолаушыларды пойызішілік байланыс бойынша ақпараттандыру (радиохабар тарату);
- тәртіп пен тазалықты сақтау;
- жол жүру кезінде жолаушының қалауы бойынша төсекті ауыстыру (ластанған кезде);
- бөтелкедегі су диспенсері қызметін ұсыну;
- жолаушыларды жаңа ақпаратпен қамтамасыз ету (газеттер, журналдар және т. б.);
- шай өнімдерімен қамтамасыз ету;
- Wi-Fi қызметін ұсыну (жергілікті диск);
- үстел ойындарын беру;
Қосымша (ақылы) қызметтердің түрлері:




2. №117/118 «Қызылорда – Павлодар» пойызы
Пойыздың құрамы 11 вагон:
– 6 купе, оның ішінде мүгедектерге арналған арналған көтеру механизмі бар және буфет;
– 5 плацкарт.
Вагонның реттік нөмері | Вагон түрлері | Шығарылған жылы | Вагон № | Болуы | Ескерту | |
Кондиционерлеу жүйесі | Купе буфетпен | |||||
2 | ТМА | 1990 | 25418 | жоқ | жоқ | Зауыттық кондиционерлеу жүйесі қарастырылмаған |
3 | ТМА | 1990 | 23423 | жоқ | жоқ | |
4 | ТМА | 2001 | 23594 | жоқ | жоқ | |
5 | ТМА | 2022 | 25949 | бар | жоқ | |
6 | ТМА | 2021 | 25915 | бар | жоқ | |
7 | ТМК | 1985 | 12814 | бар | бар | |
8 | ТМК | 2019 | 16484 | бар | жоқ | Мүгедектерге арналған купе |
9 | ТМК | 1985 | 17561 | бар | жоқ | |
10 | ТМК | 1992 | 18363 | бар | жоқ | |
11 | ТМК | 1985 | 18116 | бар | жоқ | |
12 | ТМК | 1992 | 18371 | бар | жоқ |
Ескерту: вагондарды нөмірлеу бастапқы станциялардан жөнелту кезінде пойыздың басынан басталады.
Вагонда: ауаны баптау (кондиционерлеу) жүйесі, вагонның электр жылыту жүйесі қарастырылған. Вагондар бойынша толық ақпарат қоса беріледі (1-кесте).
№ 117/118 жолаушылар жедел пойызы «Қызылорда – Павлодар – Қызылорда» қатынасымен – күнара жүреді, ыңғайлы, сенімді және жайлы. Пойыз құрамында мүмкіндігі шектеулі жолаушыларға арналған орындары бар вагондар бар. Компания штатында адал және жауапты мамандар жұмыс істейді. Сервистік қызметтердің жоғары сапасының арқасында «МАРАЛ-НҰР» ЖШС өзін жақсы көрсете білді және жолаушылар тасымалы нарығындағы өз позициясын нығайтты. Компания жұмыс істеген жылдар ішінде, жол бойында жүрген барлық жолаушылар үшін сапа мен қызмет әрқашан бірінші орында болды. Компания Сізге өз қызметтерін жоғары деңгейде көрсетуге әрқашан қуанышты.
Жол жүру құнына қосымша келесі қызмет түрлері енгізілген:
- вагон-буфет;
- электрондық билет бойынша поезға жолаушыны отырғызу қызметі (жолаушының отырғызуын автоматтандырылған бақылау);
- жолаушыларды пойызішілік байланыс бойынша ақпараттандыру (радиохабар тарату);
- тәртіп пен тазалықты сақтау;
- жол жүру кезінде жолаушының қалауы бойынша төсекті ауыстыру (ластанған кезде);
- бөтелкедегі су диспенсері қызметін ұсыну;
- жолаушыларды жаңа ақпаратпен қамтамасыз ету (газеттер, журналдар және т. б.);
- шай өнімдерімен қамтамасыз ету;
- Wi-Fi қызметін ұсыну (жергілікті диск);
- үстел ойындарын беру;
Қосымша (ақылы) қызметтердің түрлері:
- вагон-буфет қызметтері (Қазақстан Республикасының жолаушыларды, багажды, жүк-багажды тасымалдау қағидаларында белгіленген талаптарға жауап беретін поездарда).



